Inlogscherm wordt niet weergegeven / pop-up blocker actief

Gewijzigd op Zo, 9 Feb om 8:23 AM

Wanneer u vanuit uw browser (Outlook Web Access) gebruik maakt van onze Outlook Add-in, kan het zijn dat het weergeven van de Veilig Mailen pop-up om u in te loggen niet wordt weergegeven. Vaak heeft dit te maken met een pop-up blocker (vanuit de browser of van een derde partij) die actief wordt.


Wanneer u op de "Inloggen met..." knop drukt en er verschijnt geen pop-up om in te loggen, zoek dan in uw browser naar de "Geblokkeerde pop-ups"/"Pop-ups toestaan" functie en zorgt ervoor dat pop-ups op https://outlook.office.com ALTIJD worden toegestaan.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren