Klantenservice
SecuDoc hecht veel waarde aan goede service en support. Je hebt als klant verschillende manieren om geholpen te worden door ons. Hieronder zie je alle contact mogelijkheden. Kies jouw manier van contact zodat je goed kan worden geholpen door 1 van onze medewerkers!
Support ticket indienen
Je kunt een support ticket indienen. Dit kan via deze pagina. Het kan zijn dat we contact met je willen opnemen omtrent het support verzoek. Wij raden daarom aan om een telefoonnummer toe te voegen bij je ticket.
E-mail contact (support)
Dit mailadres is bedoeld voor contact over technische support of problemen bij het gebruik van SecuDoc. Ook kan je hier terecht over informatie over SecuDoc zoals extra functies of over de werking van SecuDoc. Het e-mailadres wat je kan bereiken is: support@secudoc.nl.
E-mail contact (administratie)
Dit e-mailadres is bedoeld voor contact over administratieve zaken zoals vragen over facturatie of wijzigingen van contactgegevens. Het e-mailadres wat je kan bereiken is: billing@secudoc.nl.
Selfservice mogelijkheden
SecuDoc biedt je ook verschillende mogelijkheden tot selfservice. Check de meest gestelde vragen in het infocenter in je eigen SecuDoc omgeving. Ook staan er verschillende handleidingen met demonstraties in het infocenter. Deze kan je lezen en downloaden.
Telefonisch contact
Uiteraard kan je ons ook altijd telefonisch contacteren. Je kunt ons op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur bereiken op: 024 301 0201.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren