Wanneer je bestanden wilt versturen moet je natuurlijk een ontvanger hebben waar je dit heen kan sturen. Om het makkelijker te maken voor SecuDoc gebruikers kan je contactpersonen aanmaken. Nadat je deze contactpersoon hebt aangemaakt kan je snel en makkelijk versturen naar deze personen. Dit is met name handig voor personen waar je vaak bestanden heen verstuurd, wilt opvragen of ondertekend wilt hebben.
Nieuw contactpersoon aanmaken
Klik in het zijmenu op ''Adresboek''
Klik op ''nieuw contactpersoon''
Je krijgt vervolgens dit scherm te zien.
Maak nieuw contactpersoon aan
Vul vervolgens de velden in. Het telefoonnummer is optioneel, mocht je sms-verificatie hebben ingesteld als tweestapsverificatie om bestanden te downloaden dan moet er een telefoonnummer bekend zijn van de ontvanger. Mocht je dit alsnog niet willen dan wordt aangeraden om ''tweestapsverificatie via sms met terugval op e-mailverificatie'' in te stellen als standaard voor het downloaden van overdrachten.
Je kunt ervoor kiezen om bepaalde gebruikers onder te verdelen in groepen. Je kunt hiervoor kiezen (aanvinken) aan de linkerkant.
Contactpersonen gebruiken voor verzenden
Wanneer je ontvangers/contactpersonen hebt toegevoegd in je adresboek kan je deze makkelijk gebruiken en opzoeken terwijl je een overdracht, droplink, boemerang of ondertekening aanmaakt.
Maak een nieuwe overdracht, droplink, boemerang of ondertekening aan
Klik vervolgens op ''Kies uit adresboek''.
Je krijgt nu alle contactpersonen te zien waar je uit kunt kiezen. Je kunt meerdere contactpersonen selecteren.
* Wanneer je een nieuw contactpersoon toevoegt bij een losse overdracht wordt deze ook toegevoegd aan het adresboek.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren